čtvrtek 1. října 2009

Back to school night



První měsíc ve škole je za námi, a tak přišel čas na první rodičovské schůzky. Rodičovské schůzky v naší škole se dělí na dva druhy. První je setkání učitelů se všemi rodiči a druhým typem je přímá konverzace mezi učiteli a jednotlivými rodiči. Já se včera zúčastnila jako dobrovolník v rámci klubu Model United Nations 1. typu rodičovských schůzek neboli Back to school night.
Žádost o pomoc na rodičovských schůzkách mi přišla stejně jako všem ostatním členům MUN o víkendu emailem spolu s dokumenty na naší první konferenci. V emailu stálo, že drobné příspěvky v podobě pečiva, kávy, či plastového nádobí jsou vítány a do školy se máme dostavit v 17:45. Roseanne s Mikem se rozhodli jako správní (host) rodiče školu také navštívit, a tak jsem neměla problém s odvozem.
Přestože jsem do školy dorazila skoro až v 18 hodin z MUN jsme byli zatím tři. S postupem času a příchodem dalších členů se k mým kokosovým a čokoládovým cupcakes nahromadila spousta cookies a muffinů a my mohli začít vykládat vše na stůl nám přiřazený. K mému překvapení jsme naše dobroty nerozdávali, nýbrž prodávali. Laskominy byly prodávány po 50 centech za kus (8 Kč), káva Dunkin Donuts za 1 dolar a limonády s neomezenou možností doplnění za 75 centů.
A jaký byl program pro rodiče? Návštěva první třídy, kterou jednotlivé děti studují, byla naplánována na 18:15. Dále se rodiče přesunovali do ostatních tříd po přibližně 10 minutách. Jelikož jsem zapoměla Roseanne vysvětlit systém budov A, B, C a čísla učeben 100 = 1. patro, 200 = 2. patro, 300 = 3. patro, tak se s Mikem pěkně naběhali, než zjistili, že A neznamená první patro, ale budova A.
Rodiče, kteří „zatáhli“ některé hodiny (např. tělocvik) se zastavovali u stolků školních klubů a nakupovali laskominky. Díky jejich štědrosti jsme vydělali přes 110 dolarů, které využijeme jako finanční pomoc při platbě konferencí. Užila jsem si spoustu zábavy a poznala chytré děti, kterým nevadí trávit svůj volný čas ve škole.



1 komentář:

  1. ahoj teto Zuzko:), zdravím do Ameeru, dostala jsem odkaz na tuto stránku od tvého taťky. Vidím, že si užíváš, ještě jsem nestihla přečíst všechno, ale vypadá, že vše klape bez problémů. přeji ať se ti tam líbí, spoustu zážitků a nových kamarádů.
    Pája

    OdpovědětVymazat