pondělí 17. srpna 2009

Six Flags - Great Adventure


"All you can drink" bottle




Pohled na park z lanovky
V mém příspěvku o jednom z nejznámějších zábavních parků „Six Flags“ -http://www.sixflags.com/greatadventure/tickets/index.aspx – se s vámi podělím o zážitky mé dnešní návštěvy. Rozhodnutí mé host mum navštívit tento park bylo zcela spontánní, bez jakýchkoliv příprav, takže jsem ani neměla čas těšit se alespoň pár dní dopředu. Informace, že se Six flags se nachází jen 30 minut jízdy autem od nás mě naladilo do mé obvyklé „těšící“ nálady. Po hodině a půl cesty jsem se mohla leda tak utěšovat, že teď už tam opravdu musíme být.
Jelikož všichni ostatní členové mé rodiny (Roseanne, Mike a Rachel) mají celosezónní vstupenku (tzv. Season pass – 99,99 dolarů), mohla jsem využít jednu ze slev poskytovaných přátelům, popř. rodinným příslušníkům majitelů celosezónních vstupenek, slevu na vstup. Lístek na celý den mě stál 15 dolarů, což je oproti běžnému vstupnému (cca 40 dolarů), příjemná cena. Další slevu z „kouzelné kuponové knížečky“ jsme využili hned po vstupu v čínské restauraci Panda. Za 10 dolarů (místo původních 13) jsem si zakoupila kelímek „All you can drink“, který jak název napovídá, můžete po celou dobu vaší návštěvy doplňovat nápoji typu Coca Cola, Sprite, Fanta, Citronáda, Ice Tea atd. K doplnění potřebujete též papírový náramek, který obdržíte při koupi. Vzhledem k tomu, že to prakticky nikdo nekontroluje, doplňovali jsme i láhev z předchozích návštěvy o 106 a předpokládám, že ani při příští návštěvě nenecháme naše kelímky doma a obrníme se frázemi mé host mum (Náramek má můj manžel.).
Nyní něco málo k tomu, o čem celý zábavní park je, totiž atrakcím. Zábavní park rozdává majitelům celosezónních vstupenek volné vstupy na všechny měsíce, kromě srpna a vědí proč. Tolik, kolik vydělají za vstupy během druhého měsíce prázdnin, jim dovoluje rozdávat „volňásky“ prakticky každému. Srpen je měsícem nekončících front. V parku jsme strávili přibližně 8 hodin a stihli jsme navštívit jen 4 atrakce. Čekací doby se pohybují od 30 minut do několika hodin. Nejdelší frontu (přes hodinu a půl) jsme s Rachel vystály na jednu z vodních atrakcí a stálo to za to. Personál s tričkem „Mějte to srdce a pomožte nám park uchovat čistý“ nás usadil do imitace vydlabaného kmenu a jízda mohla začít. Nejdříve strmě nahoru, poté po menších skocích dolů a nakonec jízda střemhlav dolů se závěrečnou sprškou. Další atrakce, kterou jsem si užila byla první dráha, samozřejmě dřevěná, kterou kdy v tomto parku postavili (před 30 lety!). Ani ne půl hodinovou frontu se mnou vystála tentokrát Roseanne a stejně jako na vodní atrakci, jsme ulovily místo v první řadě. Když už jsme musely trpět ve frontě, nebudeme přeci sedět někde, kde neuvidíme. Jízda to byla opravdu rychlá (dokonce mi ulítla gumička z culíku), avšak bez hrůzostrašných jízd hlavou dolů. Ty jsme si nechaly raději na jindy a to nejen kvůli otravným frontám, ale hlavně díky volným vstupům pro celou rodinu na září a říjen, kdy se čekací doby vrátí do normálu (např. 5 minut na vodní atrakci).
Už teď se nemůžu dočkat, až si Six Flags užiji naplno, bez front, příšerného vedra a s nějakým tím Roxy úlovkem z obchodu který jsem si dnes vyhlídla.



1 komentář:

  1. Ahoj, nedá mi to, abych se tě nezeptala, jestli ti to všechno platí tvá rodina, nebo máš takový obrovský finanční prostředky?Moc si to tam užíj!Přeju si tam také jet!GOOD LUCK =) Hanka

    OdpovědětVymazat