sobota 29. srpna 2009

Den, kdy se sen stal skutečností

Roxy mikina - 19,90 (původně 54)

mikina Roxy - 19,90 (původně 40)

mikina Roxy - 19,90 (původně 38)
holínky - 29,99 (původně 59)
Když jsem byla malá, snila jsem o dni, kdy se otevřou všechny obchody a vše bude zdarma. Představovala jsem si, jak poběžím s obrovským kufrem a budu do něj házet vše, co mi přijde pod ruku. Následně jsem vymýšlela strategie, jak budu oblečení, které jsem si nestihla vyzkoušet, s někým vyměňovat. Nejkrásnější na tom bylo, že jsem tomu věřila.
Dnes, o několik let později, když už bohužel vím, že se obchody bez pokladen nikdy neotevřou, jsem poznala něco mnohem, mnohem lepšího. Něco reálného – síť obchodů Marshalls. Abyste pochopili mé pocity co nejlépe, zběžně vám popíši, co návštěvě Marshalls předcházelo.
Moji host – rodiče se dnes dopoledne rozhodli zajít do kina v mém oblíbeném nákupním centru, a tak jsem vyrazila s nimi, abych si mohla projít obchody, zatímco oni shlédnou film. Po dvou návštěvách každého obchodu bez jediného úlovku se naštěstí objevili Mike s Roseanne, zašli jsme na oběd, Mike si koupil telefon a jeli jsme domů. Plánem číslo 2 byla americká klasika – návštěva baseballového zápasu s tanečními vystoupeními a ohňostrojem na závěr. Navzdory nepříznivému počasí jsme s Roseanne a Rachel vyrazily směrem k baseballovému hřišti, ležícímu hned vedle obchodního centra. Během cesty déšť ještě zesílil, ale my jsme to jako správné ženy neobrátily, nýbrž dorazily až k obchodnímu centru a řádně si vynahradily naše pokažené plány. První kompenzací byl Target. Obrovský obchod podobný např. českému Tescu, jen většímu a bez jídla. Jako vždy jsme zamířily rovnou k sekci s oblečením, kde mě čekalo překvapení v podobě oblečení Paul Frank za… skoro zadarmo! Tričko za 9,90, tepláky za 15… Prostě sen. To jak už ale víme, byl jen začátek!
Druhou kompenzací byl konečně můj splněný sen – Marshalls. Hned u vstupu jsem si zamilovala barevné holínky zlevněné na polovinu, o kterých jsme náhodou s Roseanne mluvily cestou na baseball/nákupy. Dál mě Roseanne vyslala směrem k oblečení a začalo prohrabávání svršky pověšenými na ramínkách tvořící nekonečné řady. Z dálky tyto regály vypadaly spíše jako secondhand, ale pokud jste se trochu zanořili, zjistili jste, že to, čím se prohrabáváte má k oblečení z druhé ruky hodně daleko. Mezi tisíci nudnými světříky a mikinami se daly najít svetry Billabong, trička a mikiny Roxy, Ed Hardy, Quiksilver za méně než polovinu původní ceny. Zajímá vás v čem tkví tajemství tohoto nákupního ráje? Marshalls odkupuje od obchodů a designerů přebytečné kousky oblečení a obuvi a prodává je se značnou slevou. Geniální! Už se nemůžu dočkat, až začne zima a já se zanořím mezi zimní oblečení a objevím třeba nějakou krásnou zimní bundu nebo boty.



3 komentáře:

  1. Ty věříš tomu, že to fakt někdy stálo tu cenu před slevou :D

    OdpovědětVymazat
  2. se koukni do obchodů v ČR na to samý zboží

    OdpovědětVymazat
  3. lol ze do CR, omg :D vitej v americe devenko

    OdpovědětVymazat